Anunt gen important!

Mc Knockers doreste sa va informeze ca incepand de ieri sau de maine -in functie de fusul orar al tarii in care va aveti domiciliul- ofera si livrari la domiciliu (heblu prospat, snur de cea mai buna calitate) si pentru comenzi mai mari de 1 heblu jumatate va oferim BONUX, pardon bonus, o sedinta de CUMparaturi cu Vic.

Comenzile se pot face la numarul de telefon   0800 TZUTZEL sau pe internet pe blogul trupei…sau daca urlati  comanda destul de tare in timp ce faceti ce face Geta de obicei (pentru membrii trupei).

Mc Knockers va multumeste si va ureaza o zi (noapte, dupa preferinte) buna .

~ de ruxpengu pe Martie 23, 2009.

11 răspunsuri to “Anunt gen important!”

  1. Si daca imi comand un heblu si un snur primesc bonux sansa de a o scoate in oras la un strudel si…cum atat pe insasi Bonux?

  2. o primesti pe geta bonux.

  3. eu vreau un snur si jumatate :> si desigur astept bonusul :)))

  4. eu il vreau pe vic:)))) restul va fi considerat pt mine bonus da?:))

    • ba pardon /:) ia-ti gandul de la vic. E al meu/nostru :)) nu preferi sa consideri restul ca fiind „bonux”? 😉

  5. Am ramas fara credit. Sigur ma auziti daca tip comanda? Ca pana acuma am incercat de 5 ori sa zbier pe geam si m-am ales doar cu niste injuraturi si o caramida in cap. Noroc de vecina de la 3 ca s-a oferit sa-mi imprumute niste heblu pana ajunge comanda de la voi.
    Livrarile le fac umbrele albe? Ca sa stiu cum sa va recunosc :))

  6. haha…eu as zice ca vic ii al meu daca nu va e cu suparare…

  7. ba rux…nu mai fi asa egoista 😦

  8. auzi…tu cu cine tii? cu mine sau cu tipu cu candelabru? vezi ca ne suparam…:))

  9. anunt gen important- incepand de acum, orice absenta/intarziere mai mare de 15 minute (adica mai mult ca mine!) si nejustificat/neanuntat la repetitiile pt knockers si pixies se penalizeaza cu eliminarea persoanei din castul pt piesa respectiva!! aviz amatorilor!

Lasă un răspuns

 
