Jurnalul unui penguin melancolic…

Cacat Costache, Cacat!! Ca uite asa trecu si Catharsisu, un festival de altfel foarte productiv in materie de dume si comploturi (Nota pt cei Speciali :compoturi is alea cu fructe, astea is altceva). Intre Knockers si noi se leaga relatii din ce in ce mai stranse…binenteles intre knockersii lu geta si noi ceilalti -ca sa nu existe nicio urma de indoiala.

Mi-e dor de crizele de ras de la o bucata de noapte, injuraturile pe care le-am primit doar pt ca mi-am suflat nasu, de bancul cel fara de sfarsit, de parcurul din patu de alaturi, de pesa, de oameni care au de toate, dar merg prea des la baie, de palmele pe care le-am primit  Clara si cu mine cu mult drag de la…noi, de maniera deosebita in care doarme Radu in fund, de momentele emo, de oamenii ce sforaie :Clara, Geta si Vic, care sforaie dragut in viziunea sa foarte personala.

Baietilor nostrii probabil le e dor de pestera lor, cum ne  e noua dor de „Hai sa facem un snur!” si mie de pacla de fum din camera . Dar Claruta Iapa Dracu  e inca fericita ca a fumat in patul ei si scrumul a ajuns in patul meu. Dar astea deja sunt detalii…gen.

GEN, Dude…am fost tzutzel, noi si cufaru de 3 in 1…

~ de ruxpengu pe Martie 23, 2009.

8 răspunsuri to “Jurnalul unui penguin melancolic…”

  1. si gata cu post-urile pe azi. Ce trandafiru meu…?

  2. :))) wa voi sunteti simpatici rau. Mie gabi ala ITS (Talibanul mult dorit in momentele in care dragul de COCO strica o seara perfecta de folk cu jocuri stupide in care el incearca sa traduca o chineza murdara sau neexistenta a unora) chiar imi este dor de voi si abia astept sa ne revedem la Bucovina

  3. Cand dumnezeu am dornit eu in fund?
    Da,mi-e dor de pestera ca de sforaitul lui Clara :))
    P.S. Mergea un tip la biserica…

  4. omg fata…cum sa nu tii minte?:O:O..lasa ca tinem noi;)

  5. de oameni care au de toate…cred si eu :-W

  6. ma intreb cati penguini melancolici o sa apara dupa t4t…da sa nu cadeti de tot in butoiul cu melancolie ca avem inca 3 festuri de pregatit- plus magicu de la anu!! deci avanpremiera-prima sambata dupa t4t (si dupa cele 2 majuri de pe tren, si dupa pasca si oua rosii si iepurasi de care vreti voi) vin rapid 2 preselectii si o sedinta fulger. a, si pe tren avem treaba!enjoy…(nici macar n-am fost rautacioasa)

  7. eu sunt singuru penguin de aici..melancolici or fi mai multi…

  8. ce treaba pe tren? 😐

Lasă un răspuns

 
