Nimic nou pe frontul ăsta.

Aşadar, văd că nimeni nu încearcă să mai împărtăşească lumii ultimele noastre planuri, aşa că tot George scrie.

Momentan suntem la repe, lucrăm pentru IDFest Bacău şi tabăra de teatru de la Turda. De la 10 dimineaţa, membri ai trupei au tot venit şi plecat, iar acum mai suntem 7 + Teach.

În ultima vreme nu am făcut chestii ieşite din comun, din motive bine-întemeiate. De azi într-o săptămână eu şi Radu avem proba de Speaking la Cambridge şi câteva zile mai târziu probele scrise, unde ni se vor alătura Vic şi Ruxi. În plus, toată perioada asta de final de an şcolar e foarte nasoală, toată lumea încearcă să îşi repare medii şi să reducă numărul absenţelor, care e foarte mare în cazul nostru. Câte sacrificii pentru festivaluri, pentru teatru! Uhm. Moment dramatic sfârşit. După 18 iunie, ne apucăm serios de lucru, cast complet. De asemenea vom mai adăuga ceva chestii pe blog şi multe multe fotografii făcute de la Magic Fest încoace pe care nici acum nu le-am prelucrat.

S-a cam terminat acum, suntem sfârşiţi şi mai avem mult, mult, mult… Aşteptăm din tot sufletul un party, o dumă, măcar o zi de relaxare în care să avem şi motiv să sărbătorim toţi şi să fim cul. De la T4T s-a schimbat componenţă trupei, în sensul că am mai cooptat ceva membri în vederea Bacăului, unde avem mulţi oameni pe scenă. Am uitat să menţionez asta. Le vom dedica „bobocilor” un post mai detaliat. Later.

Dragă mamă, ştiu că îţi place trupa mea şi toată lumea suferă după şniţelele tale mediteraneene. În speranţa că am scris corect, sper ca după Cambridge să mă laşi să stau cu ei şi să lucrez mult ca să iasă fain. Şi colegii mei mai vor bancuri de-ale tale. Ne vedem vineri. Sper că citeşti blogul ăsta. Oricum te sun mai tărziu. Ceau, mamă.

Giorge.

~ de George. pe Iunie 8, 2009.

16 răspunsuri to “Nimic nou pe frontul ăsta.”

  1. Uite ca tocmai am citit! Acu’ stau si ma gandesc daca ce ai scris (ex: „Draga mama…”) e pe bune, sau e doar „stilul smuls la scame!”. Eh, dar cum la vreme de seceta e buna si grindina, apreciez faptul ca te-ai gandit la mine. Lista doleantelor tale ramane in discutie. In rest T.I.T. si va pup pe fruntile voastre de oameni destepti.
    P.S. Cat despre snitele…vremuri de criza, maica! Dar nu-i bai! Gasim noi metode si mijloace de a „sniteli” pt. The Knockers. Pupe indesate!

  2. mi-o iesit cambridgeu pe gat.nu mai am chef.punct.

  3. Dupa cambridge : Radu (aka eu) intro crasma gen rynox in iasi, shot dupa shot dupa shot de tequila. alta duma nu vreau :)) oricum, dupa minunatul examen ne dedicam trup si suflet teatrului… sper
    Bacau/Turda, here we come!

    p.s. fac cinste cu o branzica daca iau cu A 😉
    p.p.s ar trebui sa ne facem si noi bio la trupa cum au cei de la In the Spot.

    • La asta mă gândeam şi eu, dude. De fapt, la toate astea. Brânzica sper să fie caşcaval afumat, că doar e A. Dacă iau şi eu prin absurd A sau măcar pe-aproape, îţi iau o tabletă grafică nouă. Ha.Ha. De fapt, îmbrăţişări, ura şi la gară la Bacău, atât. Mult căcat la Cambridge să avem, încă 2 zile Doamne.

      • lasa ca dupa ce trecem de cambridge o sa fim prea beti sa ne mai aducem aminte cate branzici sau tablete grafice ne promitem acuma. asa ca hai noroc! 😀 si bafta

    • >:)….you miss us you damn son of a cheese

  4. BAFTA BAFTA BAFTA PT CAE SI CPE TUTUROR!!!! dupa care ne reapucam de treaba serios- si cu tot cu incalzire adevarata, apropo.
    si intre timp, ca sa mai faceti pauza la invatat, care vreti care puteti si preferabil majoritatea- sambata la 12 sedinta MAGIC-FEST 2!!!

  5. Multa bafta la Cambridge!

    • Multumim, Azazel si Teach. Ne-om intoarce vii si de la examenul asta.

    • sa traiti domnule! cascaval afumat si branzica din partea mea si a lui george 😀

      • HAHA si s-a terminat minunatie de examen, Radule…nu mai avem nicio scuza si nici nu mai suntem in Hand, nici pe tren. Ah, dar cul a fost. Stupid, dar cul. Si pentru cat ne pregatim, pentru cat se pregateste toata lumea in general pentru examenul asta, a fost si nesatisfacator. Dar cascavalul ramane valabil, nu? Ehehe.

  6. schimbare de plan- sambata sedinta pt magic-fest la 11, nu la 12. e mai ok asa, ki? sper sa poata veni majoritatea, sau cel putin cei care sunt din sv.
    butterfly kisses to everybody, artisticilor!!

  7. ID Festul de ce nu e la blogroll la festivaluri? ;;)
    eu sunt Nadu, si anul asta o sa fiu unul dintre monitorii trupei voastre la ID Fest :* abia astept sa va cunosc pe toti >:D<

  8. ….guuuys…mi-e dor de festuri si de repetitii, treceti la treaba [un pic] ca va distrati indata:) many hugs to the whole team + Teach from France…

    sper sa mai apuc si eu ziua in care sa va vad la o repetitie, though in afara de Radu si Ruxi nu cred ca mai stiu pe nimeni 😛

    good luck

Lasă un răspuns

 
