The Knockers’ (so far) seven rules of conduct

1. Members shall follow instructions from Teach (KP) or from those appointed by her to work with them- namely Andrei and Andy.

2. No “STOP STAI-STOP MUT” during drama sessions, rehearsals and meetings. *

3. No “redneck” behaviour accepted (despite the current “redneck” tendency inside the group, I know deep inside you are decent, civilized individuals). **

4. No whims accepted from anyone, female or male member. ***

5. No absences accepted from meetings, rehearsals and drama sessions, unless announced in due time to Teach and on a serious (but not regular!) basis. ****

6. No late-comers accepted (this refers to lateness extended over the “politically correct” 15 minutes). *****

7. Lack of seriousness at work or a superficial approach to tasks shall lead to the (self) exclusion of the respective member.

*, **, ***- these tend to affect the relationships between members and the quality of their work together.

****, *****- these tend to affect the quality of work and the amount of time we need to get started every time/ resume work from where we stopped.

Hoping you’ll enjoy the new rules and take them seriously, have a nice holiday!!!

Teach (KP)

~ de The Knockers pe August 14, 2009.

40 răspunsuri to “The Knockers’ (so far) seven rules of conduct”

  1. Busted!

  2. noua ne-ar cam trebui drastice,la ce turma vine anu asta,armand,sa ai grija sa nu vina toate oile=)))…doar ai sa fii in comisie;(e valabil si pt ailalti)fiti RAI

  3. lol copac…si eu credeam ca noi prea am inceput sa ne restrictionam….this is becoming no fun anymore

  4. Teach, da’ lu’ Amelie putem să-i dăm „stop stai stop mut”?

  5. amelie are voie sa incalce toate regulile, pt ca nu poate. deci da. numai ca amelie e acum doar un concept, pt ca forma e a unei sacose cu recuzita…
    reguli drastice la pixies? trebuie sa ma gandesc si la asta. dar la pixies nu e vorba de rednecks, nu se joaca stop stai stop mut, nu vine nimeni cu fitze si mofturi… doar ultima regula ar cam merge, desi s-a aplicat benevol de anul trecut. oricum, buna ideea, sper ca ati citit fiecare ce aveati pt vacanta ca sa putem dezbate si alege piesele pt anul asta.
    have a nice holiday, pixies!

  6. hey,have a nice holiday too!eu cel putin am gasit cate ceva,am si niste idei,in rest,ceilalti cu care am vb, mai nimic…credeti-ma,cateva reguli nu ne-ar strica,stiti bn cum se comporta cei mici,si daca mai vin…

  7. pentru cei care mai intra pe blog macar din cand in cand, marti la 12 sedinta cu sefii de departamente de la magic-fest 2!!! anuntati-va si intre voi.
    have a nice day.

  8. ce frumos e afara azi… 8->

  9. eu scot caramida de sub pat si ma pregatesc sa pedepsesc >:)

  10. m-am gandit serios si dupa lungi cugetari si multe tigari m-am hotarat sa-mi fac un hobby din a vorbi singur pe blogul trupei :}

  11. de ce nu-mi pot raspunde? adica cum, n-am voie sa fiu schizofrenic si sa-mi vorbesc singur tastand? this is outrageous! I shall report this to the Queen >:U imi trebuie cafea. Cine se ofera sa doneze una bacata 3 in 1 si 4 linguri de zahar? (da,linguri,nu lungurite) ( eventual polonic ) :} revenind la problema existentiala a impotentei mele de a-mi raspune la propriile intrebari retorice. Concluzia : ma oftica :{ si nu am nici cafea. Cineva va suferi. Mi-a mai murit un neuron intre timp. Si inca unul. Cred ca din cauza lipsei de cafea. Sau din lipsa coerentei. Sunt treaz de 20 de ore si am fumat doar 5 tigari. Asta inseamna cam o tigara la 4 ore. Trist. Si mai trist e faptul ca mor de somn dar nu pot adormi, si pe langa asta am pus virgula inainte de si, dar trecand peste, ca mi-e lene sa corectez, si monitorul ma atrage ca un lava-lamp din ala smexe si hippy din anii 70. mmm,lava lamp. La naiba, iar am pus virgula inainte de „si”… Blasfemie! SI lipsa COFEINEI intra tot in categoria blasfemie. Sau erezie? Cine chiceste diferenta primeste imputernicirea de a-mi face cate o cafea in fiecare ora de repetitii de acum incolo. Aud?! Gata,tac. Promit

  12. vedeti ce se-ntampla daca nu comunicati cu ceilalti? ii aduceti la disperare si incep sa comunice virtual cu ei insisi. nu e bine, nu e bine. trebuie sa ma mai gandesc la vreo regula in sensul asta…

  13. Radu e fumat !

    P.S.: Tot timpul ! :)))

  14. Sau Radu s-a intalnit cu Arpac intr-un gang si au dat pe gat cateva pliculete de zahar ! Si acum e hiperactiv pe langa faptul ca e si fumat ! :))

  15. Radu e in criza de branzica.
    Vaca sa, ascunsa in sifonier, numita Holga, pe care o folosea ca drept sursa pentru portia zilnica necesara de calciu si magneziu trage sa moara, cu doar 1 mamelon ramas. Iar noi il stim pe Radu ca fiind un tanar actor breaz, integru, cu ambitii cercetase, ce nu are rabdare sa mulga 1 singur mamelon odata! Asta ar fi indeed an abomination. Radu devine astfel un mic animal ranit in orgoliu, ce prefera sa stea ascuns la bunica sa storcand kilograme intregi de rosii in sfanta zi de sarbatoare in care talpile lui Giorge au atins pamantul stramosesc al Sucevei. In alte cuvinte, data viitoare cand mai vin la voi, sa nu te mai tragi pe anus, Radule, caci vei ramane si tu cu 1 singur mamelon.
    Cheerio.

    • Din informatii mai recente aflam ca vaca lui Izzy se numeste de fapt HELGA. Ne cerem scuze partilor vatamate de aceasta inducere in eroare cumplita.

      Radule mama, bea apa, ajuta!

    • in other words,no sarcasm. In other words, I had no choice but to swqeeze tomatoes.In other words, I don’t get it

      • Era indubitabil vorba de sarcasm. Radule, nu te supara mai, nu am cu ce sa imi ocup timpul si mi-e dor de voi, de-aici si povestea cu Helga. In other words, e de bine bre. Nici o intentie sa te supar. So…no hard feelings and a toast for Branzica?

  16. pentru george (ca vezi draga doamne blogul fericirii nu-ti permite sa fai reply ed mai mult de 3 ori…comunistii dreq)
    No hard feelings at all, la ora aia mai greu percep sarcasmul,mai ales dupa bere :} Helga e bine mersi, cu mamelonu-i singuratec.

  17. Radu, am suficiente motive sa cred ca vacanta afecteaza grav sanatatea ta si a celor care stau in jurul tau. Spune’mi, Helga mananca sau fumeaza iarba?

  18. Foarte buna intrebare, Clara. Eu nu m-as fi gandit la asta, serios.

  19. Scurtă întrebare, care nu are nicio legătură cu postarea asta. E vre’un konckăraş lacto intolerant?

  20. Vreau blog nou.Am zis!

  21. UITATI-VA DUPA ANUNTURILE PT DRAMA DE SAMBATA ASTA, SUNT LA FIECARE ETAJ DIN SCOALA SI ASTEAPTA DOAR SA LE CITITI!!!SI MAI SPUNETI SI ALTORA, CHIAR DACA LE-AU CITIT DEJA- DAR DACA NU??
    NE VEDEM MAINE IN S2.

  22. branzica sau cascaval- vreau designul final pt invitatii!!!!!!!si apropo de theme song…

  23. Themesong e acoperit, pus afise, astept mailuri, nu am net 🙂 in rest toate merg ca pe roate, Teach.

  24. am vazut- nice nice and smart. uitati-va dupa afise din nou- de data asta cine nu le vede ar cam trebui sa mearga la oftalmolog…deci ne cam vedem sambata.

Lasă un răspuns

 
