Victor Alexandru Bădoi.

…are carnet.

Chiar are carnet. A luat examenul vineri. Şi a făcut cinste cât eu eram acasă, evident.

Are carnet.

De necrezut, dar după multiple încercări, Victoraş al nostru Vic chiar o să conducă ceva. Iar noi îi vom da stop stai stop mut la volan.

Recte habemus machina. Asta dacă nu se trage pe poponeaţă.

Felicitări, cretinule.

Giorg.

~ de George. pe Noiembrie 22, 2009.

4 răspunsuri to “Victor Alexandru Bădoi.”

  1. =))))) branzica la volan
    felicitari :}

  2. Mda…cred că-s singura din trupa asta care habar nu are cum arată maşina lui Vic. This is an abomination.

  3. me included. don’t feel so lonely. mai mult, eu nu mi-l inchipui pe vic la volan…desi sunt sigura ca-i sade bine.

  4. A trecut atata timp de cand Vic si’a luat carnetu’ iar eu n’am vazut articolul care ridica in slavi acest lucru! Pe langa asta, inca nu am cont pe theknockers.wordpress.com :|. Oricum daca ar fi sa spun ceva… Vic, cati bani tre sa’ti dau pe benzina pana la urma? 😀

Lasă un răspuns

 
