ID Fest

Si uite ca azi e sambata si maine plecam la Bacau. Suntem nerabdatori sa ajungem la ID Fest si sa ne intalnim cu restul trupelor. Vicepresedinte! Mai jos puteti vizualiza posterul nostru.

Final

~ de Vic pe iulie 11, 2009.

23 răspunsuri to “ID Fest”

  1. sexy :>

  2. Susţin moţiunea, Vicepreşedinte!

    Ne vedem mâine-n gară… să nu-l uitaţi pe Covax.

  3. eu sunt acasa deja ! 😦

  4. well that was shitty and a complete waste of time and money:|
    I salute you all

  5. presupun ca acum in loc de break a leg se va spune break a hand…mi se pare si corect

  6. :))))

  7. ba a aparut armand la tv:))

  8. ioooi am aparut la tv?:)):)):))

  9. FA! a trecut si ID festul si tot nu vreti sa va laudati ca a luat VICepresedinte best actor…adik stiu ca lui gheko si lui merchea nu le convine dar asta nu inseamna ca nu puteti posta asta:))))))=)))) egoistilor….tineti numai pentru voi:)))

  10. s-a luat premiu si pentru best music si tot nu a fost postat aici… si sincer mie imi convine ca a luat best actor si cred ca si andrei gandeste la fel… e mai bine asa

  11. mai noe nu imi mai folosi numele cand faci comenturi :-W

  12. Stop stai Stop mut Armand ! 😀

  13. Ehehe.

  14. lasati, mai dragilor, nu va plangeti ca nu s-a mai postat nimic, in curand postam regulamentul knockers si unora n-o sa le placa… unora da…enjoy!

  15. Servus. Mi a máj???:)

  16. Nu eu am fost …. eu folosesc FA! doar live!
    Am sa-l torturez pe „cocalar” pentru asta -_-

  17. ioi pardon noe. Gabi te fasz

  18. Ce vreti bah…noe pe cine faci tu „cocalar”?!? daca nu am sa te pun la munca iar…iti dau tarnacopul si harletul si marsh la munca….alintat mic ce esti

  19. gabi, serios, nu te baga singur in cacat.

  20. gabi…eu zic sa nu te bagi singur in cacat. Word!

  21. hei, cum de nu apare idfest separat??? si apropo, poate dam si de filmarea piesei noastre, zau c-as vrea s-o vad si eu, plus ca i-am promis-o si lui cipri.

  22. am gasit acest comment”well that was shitty and a complete waste of time and money:|
    I salute you all”,nu sunt organizator dar mam dus si la id fest anul trecut si la magic fest! sa va fie rusine pentru acest fel de comm.va dau clasa totala baietii de la bacau ,sorry

    • Nu inteleg de ce te-ai suparat :} eu nu am zis nimic de organizare sau de festival in sine. Mie mi sa parut genial ID Festul. In commentul acela ma refeream la probleme din trupa si la faptul ca mai bine nu mergeam din cauza acelor probleme, nu din cauza organizarii sau altceva. Sorry daca ai inteles gresit :}

Lasă un comentariu